یکشنبه, ۲۳ شهریور(۶) ۱۴۰۴ / Sun, 14 Sep(9) 2025 /
           
فرصت امروز
2 هفته پیش
جادوی کافئین: اصول بازاریابی برای کافی شاپ ها
به اطراف خود نگاه کنید؛ در هر خیابان و کوچه یک کافه جدید سر برآورده است. این فضاهای کوچک و بزرگ به بخشی جدایی ناپذیر از منظره شهری و زندگی اجتماعی ما تبدیل شده‎اند، اما در این بازار فوق‎العاده اشباع و رقابتی یک سوال بزرگ وجود دارد: راز بقا و شکوفایی چیست؟ چرا ما برای رفتن به یک کافه خاص، حاضر می شویم مسافت بیشت...
8 ماه پیش
بررسی اصول و ایده های بازاریابی هوشمند
اصول بازاریابی هوشمند: پرواز در مسیر موفقیت
تصور کنید وسط یک مسابقه فرمول یک هستید. نه، قرار نیست خودتان پشت فرمان بنشینید، اما نقش تان به عنوان مدیر تیم حیاتی است. هر چیزی باید با دقت برنامه ریزی شده باشد؛ از انتخاب تایرهای مناسب تا هماهنگی با مکانیک ها و حتی پیش بینی وضعیت آب و هوا. اگر همه این عوامل به درستی مدیریت شوند، راننده شما می تواند از خط پایان عبور ک...
8 ماه پیش
بررسی مزایا و اصول بازاریابی با چاشنی ایجاد ترس
استراتژی ترس از دست دادن (FOMO):  ترس، انگیزه ای برای عمل
تصور کنید در دقیقه 90 یک مسابقه فوتبال حساس تیم شما برای برد نیاز به یک گل حیاتی دارد. ستاره تیم با تمام اضطراب و فشار روی شانه هایش پنالتی نهایی را می زند و توپ را درون دروازه می فرستد. آیا او فشار زیادی را تحمل کرده؟ بی شک هر حوالی غیر از یک «بله» قرص و محکم خیلی مشکوک به نظر خواهد رسید. با این حال همین ف...
10 ماه پیش
بررسی الگوها، مزایا و اصول بازاریابی هرمی
بازاریابی شبکه ای: از افسانه تا واقعیت
بازاریابی شبکه ای یکی از استراتژی های جذاب و بحث برانگیز در دنیای کسب و کار است که طی دهه های متمادی توانسته توجه بسیاری از کارآفرینان و علاقه مندان به کسب وکارهای مستقل را به خود جلب کند. این مدل بازاریابی که به نام هایی مانند «بازاریابی چندسطحی» یا «هرمی» هم شناخته می شود، به این معناست که افر...
3 سال پیش
اصول بازاریابی در صنعت غذا (Food Industry):
7 راهکار مارکتینگ در دنیای خوراکی ها!
بعد از یک روز سخت و خسته کننده هیچ چیز به اندازه یک غذای خوب یا خوراکی خوشمزه آدم را سر حال نمی آورد. باور کنید یا نه، برای خیلی از مردم دنیا غذا خوردن نه فقط یک نیاز طبیعی، بلکه نوعی تفریح و خوشگذرانی محسوب می شود؛ دقیقا مثل تماشای یک مسابقه فوتبال یا تازه ترین فیلم های سینمایی موجود در گیشه. به همین خاطر کمتر کسی حاض...
3 سال پیش
بازاریابی موفق و اصولی کدام است؟
تنوع شیوه های تبلیغات و بازاریابی این روزها چالش های بسیاری را برانگیخته و سازمان ها بر سر انجام تبلیغات به صورت دیجیتال و در فضای آنلاین یا انجام تبلیغات به صورت آفلاین (سنتی) یا کلاسیک و ... مناقشاتی دارند و میزان اثرگذاری هر یک از انواع تبلیغات موضوع بحث و مورد سوال بوده است لذا نگارنده بر آن شد تا تحلیلی بر مصادیق...
4 سال پیش
اصول بازاریابی در روزهای کرونایی
امسال جهان عجیب ترین بحران تاریخ را سپری کرده است. درواقع در هیچ زمانی، مشابه ویروس کرونا وجود نداشته و این امر بدون شک وضعیت جدیدی را به وجود آورده که بسیاری از مدیران را به حالت سردرگمی درآورده است. با این حال اگر اکنون اقدامی را انجام ندهید، کسب و کاری که برای ایجاد آن سال ها تلاش کرده اید را طی تنها چند هفته از دست...
4 سال پیش
اصول بازاریابی برای محصولات تازه
رونمایی از یک محصول تازه همیشه همراه با نگرانی‎ های فراوان است. بدون طراحی استراتژی تاثیرگذاری امکان مواجهه با شکست در کمپین های بازاریابی افزایش پیدا می‎ کند. این امر در مورد رونمایی از محصول تازه و بازاریابی برای آن نیز به همین ترتیب است. بازاریابی برای محصولات جدید پیش از ورود رسمی به بازار امر ضروری مح...
5 سال پیش
اصول بازاریابی تعاملی در اینستاگرام
افزایش سطح تعامل برند با مخاطب هدف در اینستاگرام اهمیت بسیار زیادی دارد. اگرچه این فرآیند نیازمند اختصاص زمان و تلاش بسیار زیادی است، اما در نهایت رابطه ای عمیق و دقیق با مخاطب هدف برای ما به ارمغان خواهد آورد. یکی از چالش های اصلی در زمینه بازاریابی و تعامل با مخاطب در اینستاگرام ضرورت تعیین اهداف واقع گرایانه است. بد...
5 سال پیش
چگونه نظر افراد میانسال را جلب برندمان کنیم؟
اصول بازاریابی برای مخاطب میانسال
جلب نظر مخاطب میانسال از طریق شبکه های اجتماعی تا همین چند سال پیش غیر ممکن به نظر می رسید. در بسیاری از موارد حتی تعامل با آنها از طریق الگوی بازاریابی ایمیلی نیز دشوار بود. خوشبختانه پیشرفت فناوری فاصله میان نسل جوان با نسل میانسال و پا به سن گذاشته را کم کرده است. من در طول دوران فعالیت به عنوان کارآفرین و کارشناس...
5 سال پیش
بررسی 5 کمپین برتر حوزه سلامت و بهداشت
اصول بازاریابی محتوایی در حوزه خدمات درمانی
هنگامی که ما به دنبال بیمه خدمات درمانی یا نهادی برای استفاده از پوشش حوزه سلامت و بهداشت هستیم، هدف اصلی ما یافتن مجموعه ای فراتر از کارشناس های حرفه ای است. مفهوم اعتماد در حوزه سلامت اهمیت بسیار زیادی دارد. مردم بیشتر به دنبال شرکت و مجموعه ای مطمئن هستند. متاسفانه اتفاق های ناخوشایند زیادی در طول چند سال اخیر در حو...
6 سال پیش
اصول بازاریابی احساسی / برندها چگونه با استفاده از احساسات مردم را ترغیب به خرید می کنند؟
به طور معمول تبلیغاتی که مردم را وادار به خرید محصولی خاص می کند، در یک واژه خاص تعریف می شوند: احساساتی. این امر نباید جای چندان تعجبی داشته باشد. براساس مطالعات مختلف مردم بر روی احساسات، به جای اطلاعات، برای اخذ تصمیم های مختلف تکیه دارند. بر همین اساس تأثیرهای احساسی تبلیغات بر روی مخاطب بسیار قوی تر از الگوهای تأ...
آخرین مطالب
پیشنهاد سردبیر
قیمت های روز
اینفوگرافی های پیشنهادی
محبوب ترین ها
وبگردی
بانک مشاغل شیراز پی جوتولید کننده پالت پلاستیکیirspeedyمشاور مالیاتیتور سوئیسفرم سازخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلاکستریم VXخرید از چینماشین ظرفشویی بوشموزبلاگخرید جم فری فایرتور ترکیهکابینت و کمد دیواری اقساطی
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه